28 september 2016

Prachtig zomerseizoen loopt op zijn laatste benen

Vrijdagavond ( 30/09 ) zetten wij onze "feestweek" in met de PITTA PARTY PEETERS;
Start om 19u onmiddellijk na de training. Iedereen welkom !!!! Geslaagd.
Het was een super PITTA PARTY PEETERS . 270 pittas en 70 hotdogs werden soldaat gemaakt. 
Met dank aan heel de familie Peeters en hun medewerkers.
Voor herhaling vatbaar.

Bk snelwandelen 20 km snelwandelen op de weg te Tilburg: brons voor Liesbet De Smet.

En wij feesten verder op het clubfeest op zaterdag 8 oktober. Opgelet  nieuwe locatie. Zie www.duff.be
Nog niet ingeschreven ;;; doen zolang het nog kan.

Voor onze trainers is er op zaterdag 1 okt. te Leuven (Sportkot) de AV. van  de VAT. Vanaf 9u30.
Slechts 4 Duffelse trainers waren aanwezig en dat was weinig om mij uit te zwaaien als voorzitter van de VAT. Na 13 jaar vond ik het welletjes en met de vernieuwingen die in de Val op til staan  is verjonging misschien wel welkom. Wanneer ik 's avonds het Sportkot verliet overviel mij toch het gevoel dat ik een mooie VAT periode heb gehad en werd er zowaar wat emotioneel van.

KOMT HIJ VANDAAG... de nieuwe site ?..of is het toch wachten tot de Sint komt ?